fredag 19 mars 2010

Det är fredag mina vänner.

Tänk att det varje fredag känns lika underbart, känslan av att det snart är helg! Även fast jag har det väldigt lugnt i skolan just nu och har knappt några lektioner, så känns det ändå lika skönt med helg. Jag tror det är känslan av att när det är helg så behöver man faktiskt inte göra någonting. För om jag är ledig på en veckodag så är det inte samma känsla, blir rastlös om jag inte gör något och så vidare.. Men nu kan jag ta helg utan dåligt samvete av att jag måste göra något.

Jag längtar verkligen tills nästa helg för då beger sig familjen Körkkö till Åre i en hel vecka, det ska bli så underbart att få åka skidor och slå sig ner någonstans i backen och sola, äta lite matsäck, gud vad härligt det ska bli!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej Tilde!
Hur mår du vännen ? vi är så dåliga på att höra av oss, men tänkte kanske att vi ska hitta på något skoj snart ? :)
Många kramar Sandra